суббота, 2 июля 2016 г.

22/06/.2016 «Прощавай, табір» («Goodbye, Summer Camp»)

22 червня 2016 року відбулося закриття мовного пришкільного табору «Сонечко» Степанівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1. На завершення табірної зміни було проведено урочисту лінійку, під час якої всі загони з особливим хвилюванням вимовляли свої девізи та речівки.

Цього дня державний прапор було приспущено, адже в Україні щорічно 22 червня – день початку німецько-радянської війни – відзначається як День скорботи і вшанування пам'яті жертв війни, яка забрала життя кожного п’ятого українця. Вихованці вшанували пам'ять полеглих хвилиною мовчання.
Під час офіційної частини закриття табору було вручено нагороди найактивнішим вихованцям за ініціативність та відповідальність. Крім того, 1 загін було нагороджено грамотою за І місце у конкурсі «Затишна кімната», вихователі 1 загону Борисова Г.Є., Кощей Н.В. та Кулікова О.А. отримали подяки за активність та натхненність у роботі.
Загальнотабірний захід «Прощавай, табір» («Goodbye, Summer Camp») був дещо сумним, адже діти прощалися зі своїми дружніми загоновими колективами. Вихованці загонів з великою гордістю звітували про свої досягнення, презентували свої поробки, виготовлені за цей період.
Після завершення офіційної частини закриття табірної зміни-2016 діти разом з вихователями відправилися на галявину, де смакували польовою кашею з салом. Радісні, щасливі та сповнені  позитивних вражень за час перебування у таборі, діти згадували найяскравіші моменти табірного життя, писали свої відгуки та побажання про життя в таборі і залишали їх в скарбничку «Залишаю вам на згадку…».
Загалом, відпочинок у таборі був цікавим і змістовним. Щоденно вихованці поринали у світ англійської мови. Вихователі створювали атмосферу щирості й невимушеності, проводили спортивні розминки, ігри, індивідуальні та командні змагання, діти інсценували казку англійською мовою, вивчили привітання, виготовили макети видатних місць Лондона, провели багато інших цікавих хвилин спілкування іноземною мовою. У роботі педагогів використано різні інтерактивні методики, відео- та аудіо-матеріали, елементи арт-терапії (малювання, колажі з використанням природних матеріалів, конкурси, вікторини, призи та сюрпризи). Таким чином, усі види виховної діяльності були спрямовані на те, щоб діти в цікавій нестандартній формі здобували необхідні мовні та мовленнєві навички, непомітно долали мовний та соціокультурний бар’єр. Поєднання елементів навчання із захоплюючим відпочинком сприяло значному розширенню світогляду вихованців, розвитку уяви, уваги, пам'яті та творчого мислення.







































Комментариев нет:

Отправить комментарий